Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Thursday, July 30, 2009

rindu...


salam...
saya rindukan die...
org y sgt ptg selain guru,ibu dan bapa saya...
saya rindu untuk bergurau dgnnya...
saya rindu untuk menceritakan segalanya padanya...
saya rindu aiskrim darinya...
saya rindu untuk bercakap dengannya smpai kredit fon kami sme2 habis...
saya rindu untuk bersms dengannya smpai saya atau die trtdo...
saya rindu untuk mendengar cerita darinya...
dan yang paling penting saya sgt rindu panggilan yang digunakan untuk memanggil saya...
rindu serindu-rindunya...

*sal mlm demo next post ye...nk post y ni dl..hee

2 comments:

fishies said...

saya paham ape yang kamu rase..
saya pernah alaminya..
ingat?

tape.. kita
sama-sama membantu
untuk terus
membangkitkan antara
satu sama laen..
kamu jatuh, saya dan
yang laen akan bangunkan kamu..
begitulah kita adik-beradik disini..

jangan kamu risau
kamu masih ader kami
walaupun kami hanya sebagai
teman UTP17 kamu..

=)

Farhana Aziz said...

oke,kamu da wat sy sgt2 trharu...
waa....
nk nangis bley?
da lme x nangis ni...
huu

"walaupun kami hanya sebagai teman UTP17 kamu.."
saya xstuju dgn penggunaan word 'hanya' kerna bg sy kamu semua ialah nyawa saya..
tnpa kamu semua saya x taw cmne idup saya di utp...
kamu semua sgt brmkne wat diri saya...

n yes,rse 2 sentiasa ada...
rse hairan,pelik,skit,sdey,trkenang,semua ada...
tp xpe...
ini lah nme nya kehidupan kn?
xpelah....sdey2 kite mkn aiskrim jom!
hee