Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Saturday, September 12, 2009

kenapa?

kenapa,
saya rse cmni?
kenapa,
jd cmni?
kenapa,
hidup saya kosong sekarang?
kenapa,
saya rasa mahu lari?
kenapa,
saya ingin pergi jauh?
kenapa,
hati rse terbeban?
kenapa,
saya melakukan perkara-perkara tersebut?
sekali lagi kenapa,
ini yang terjadi.....

tapi saya tahu,pe yang terjadi itu ade hikmahny...
ape yang trjadi ade sebabny...
ape y trjadi ade sumting y DIA mahu tunjuk....
ape yang trjadi ialah reflect kepada diri saya...
oleh itu,bersabarlah duhai hati...
smpai maseny kamu akn mengerti...



No comments: