Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Monday, November 23, 2009

kadang-kala

kadang-kala kite xsdar
kite mengatakan org itu org ini selfish
tp kite xpenah selfish ke?
kadang-kala kite xsdar
kite mengatakn org itu org ini xhormatkn kite
tp adakah kite menghormati org itu org ini?
kadang-kala kite xsdar
kite mengatakan org itu org ini xpedulikan kite
tp adakah kite pedulikan org itu org ini?
kadang-kala kite xsdar
kite mengataka org itu org ini xpndai jg hati org
tp adakah kite pndai jge hati org itu org ini?
kadang-kala kite xsdar
kite mengatakan org itu org ini cari kite hanya time die ssh dan perlukan kite shj
tp bukankah kite jge begitu kdg kala?

hidup ini ibarat roda
apa yang kite katakan trhadap org len
akn trjadi pd dr kite sdr

**post ini ialah pesanan ntuk dr sdr..maafkan saya rakan2 jika trdpt salah dan silap yang saya lakukan spnjg kite saling mengenali...sesungguhny saya hanyalah manusia biasa y sentiasa melakukan kesilapan...andai trdpt salah saya tegurlah...mudah2an saya dpt membaikinya...

2 comments:

Ainul Husna said...

fana.cm feeling abes jek.haha.nape nie.wee

Farhana Aziz said...

hikhik...xde pape la...jz trpk je sal bnde ni ari2...trus post blog...haha