Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Sunday, October 4, 2009

SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE-19

SELAMAT ULANG TAHUN!
huu...
post lmbt sehari....
xpelah....
xpenting pn....
harapan saya untuk umur ke-19 ini:
- saya nk epikn umi abh saya ngn bg kt diorg pe y diorg nk dr saya
- saya nk jd org yang lbey baek dr saya yang dl
- saya mau capai ape yang saya nk capai
- saya xnk sdey2 ag~*bak kate kak emma...jgn sdey2 ag~
- saya mau mencuba untuk suka ape y saya buat
- saya mau rse byk bnde ag
- saya mau gembira dismpg fmly n kwn2
- saya mau trus berada di jalan ini insyaALLAH
- semoga saya lbey dekat dgnNYA dr tahun sebelum ini...
amiin.....
tp saya jga nk mtk
untuk dibekukan dahulu hati ini dr menyayangi buat mse ini...

btw,hari ni(4hb Oktober) besday hanie....
selamat ulang tahun my dear fren!
semoga pjg umur murah rezeki....
semoga berjaya dlm apa yang diusahakan...
semoga sentiasa dlm perjuangan....
dan jge semoga dipertemukan dgn jodoh yang baik...^_^
amiin....


*saya dan hanie*

No comments: