Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Wednesday, February 3, 2010

tension

yes saya tension.tension dengan keje yang berlambak2.*padan muka.yang p cari 2 apsal*saya tension dengan perasaan ini.

seyes,kalo bley saya sangat sangat teramat teringin untuk melepaskan rasa ketidakpuasan hati ini terhadap anda.kamu buat saya sakit tahu?huh,seyes saya menyesal rapat dengan anda dulu.kalo ini sakit yang anda bagi dekat saya saya xkesah langsung kalo xde anda.seyes rase menyesal ada anda kalo time2 yang saya perlukan anda anda tinggalkan saya tanpa sepatah kata langsung!di saat saya memerlukan seseorang dulu tiada lain yang saya harapkan hanya anda memahami saya dan dapat mengurangkan tekanan yang saya alami dulu.tapi tiada apa yang saya dapat melainkan kehilangan.betapa hancur hati apabila orang yang sangat rapat dengan kita tiba2 menjauhkan diri.bila cakap pun bley sense yang anda mau lari dari cakap dengan saya.saya tau ape yang saya buat salah dan saya sangat menyesal tapi apa yang anda buat sangat menyakitkan.sangat sakit tahu?

benda ni da lame berlalu kn?da 1 sem da pun.tapi nape sekarang saya tulis di sini?nape still xbley get over this?sebab saya rasa sakit yang anda bagi ini sangat sakit yang tak pernah orang lain bagi dekat saya.even die sekalipun.kalo ade list 'my top penyebab saket' anda lah di tangga paling atas.ari tu saya da oke siket.tapi selepas kejadian hari 2 saket itu datang balik.dan semakin menikam di dada.betullah orang cakap.luka bley sembuh.tapi parut tetap ada.

hari ini saya tengok anda bahagia.gembira.baguslah.walaupun jujur cakap saya sedikit teringin anda merasa sakit yang anda bagi ini.xpe.TUHAN itu maha adil.dan saya harap anda tidak melakukan apa yang anda lakukan pada saya ini terhadap orang lain walaupun saya terdengar anda turut melakukan ini terhadap dua orang rakan rapat saya.

hati ini sakit.bilekah akan sembuh?