Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Thursday, May 27, 2010

sunflower


sunflowers are annual plants native to the Americas, that possess a large inflorescense(large head)*info dari wikipedia*


*sunflower!*

saya sangat suka sunflower.mungkin agak pelik kan?selalu kalo pompuan ni die suka roses.selalunya la.tapi saya lebih suka sunflower dari roses.

*wah!cantiknya~nanti besar2 da de rumah sendiri nak tanam sunflower byk2 depan rumah.hee*

kenape?sebab sunflower color dia kuning.bagi saya kuning itu satu warna yang ceria.seindah dan seceria cahaya matahari yang memancar buat menerangi seluruh muka bumi.lagipun kuning tu warna diraja kan?*sampai sekarang tertanya2 kenapa warna diraja tu kuning.kenapa bukan biru ke merah ke kan?*


*sape nak bagi saya sejambak sunflower ni angkat tangan!=D*

kesimpulannya, saya sangat suka sunflower!^_^


*ololo~tomeynyer~*

*hahah.entri mengarut.dikala otak suda tepu dengan marketing.haih~

No comments: