Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Tuesday, May 25, 2010

tag oleh abg nash~

1)you have to print the screen wallpaper that you are using right now.


2)tell us why u like that wallpaper
no specific answer tp suke sebab nampak nice.hee.lagipun suke jugak dekat Bleach ni tapi da lame tak tengok.

3)tag people
sape2 yang rase nk buat tag ni buatla.xkesah pun.*sebenarnye malas nak tag orang.haha*

*sori abg nash.br skrg de peluang nk buat tag ni.huu.

2 comments:

Nash said...

huish, fenin tgk wallpaper hang...
harap2 tak fenin2 nk study gune wallpaper ni...
hehe

Farhana Aziz said...

fana xpening pun..hee