Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Sunday, August 29, 2010


salam.

fuh,penat. tapi sangat seronok. hee. sebenarnya baru balik dari RECMO IX. RECMO IX ni lebey kurang cam program homestay gak la. tapi die kejap je. 4 ari je.

fyi, this is my first time joining this kind of program. and who knows, that first time gives lotssss of memorable and sweet memories for me to cherished. sangat gembira~! :D

untuk family angkat iaitu pakcik hassan dan makcik hasanah*sangat nice name pakcik ngan makcik ni kan?matching sgt.hee*, terima kasih sgt2 sebab jaga kami*fana n wani* dengan sangat baik. makanan sangat sedap. karipap makcik the best lah! :D

setakat ni lah dulu ye. this is just a teaser. i will post more on our activities there. together with the photos.*i hope. tenet utp sangat lah laju seperti snail yang ade kat v5 tuh*

ciao~




2 comments:

Nash said...

huhu, recmo, satu event yg abg nash pernh target nk join jd komiti... ;(

Entri terbaru: Mujo Orang Ganu

Farhana Aziz said...

hoho.ye ke?sronok2 abg nash~smpai skrg trse2 ag suasana die.hee.komiti die plak best gile. :D