Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Sunday, August 15, 2010

thank you a lot to kak fiza n kak mun~!

salam.
da lame da nk post post ni sebenarnye tapi xberkesempatan. so sekarang fana nk cakap



A LOT OF THANKS

TO

Kak FIZA

&

Kak Mun



sebab bagi fana flip flop ni.


*kondisi flip flop ni pas nearly 4 weeks pakai. sgt selesa pakai die taw~ tq again kak fiza n kak mun~ :D*

seyesly terharu...huu

thank you sgt2~

hope to see you both again. ari2 xsempat borak panjang2 kan?

*sorilah gambar xcntik sebab amik ngn kamera fon je..huu

2 comments:

SHOLLEH C said...

xda thanx utk aku pn,yg tlg bawakkn flip flop tu dr kl ke utp..hehe=P

Jebikkot said...

org bwk x yah thanks..x brat pn mende ni..haha
fana pki time kuar ke flip flop tu?
akak pki dlm blk..sbb tkt putus..haha