Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Tuesday, October 12, 2010

geram.

oh seyesly geram oke. it seems like i was right about you. oh come on babe! nak break up sebab nak concentrate on studies??huh, yeah right. like i don't know who you are. ingatkan kawan aku tu bole jinakkan kau. rupanye kau ni memang xtaw bersyukur la. kawan aku tu sikit punya baek, sayang kau macam nak mati but then you said, "i'm sorry. we have to break up as i want to concentrate to my studies." kalo betul tak pela jugak and aku memang salute kau la sebab berani wat decision camtu. the prob is, kau pegi main ngan jantan lain plak. pe kes wey?

oh. seriously. aku hangin betul ngan pompuan camni. kalo memang da betul da tak suka kat kawan aku tu. then just tell him the truth rather than giving him those lame excuses. you know what?truth is better even if it hurts.

aku ingatkan laki je yang jenis suka bagi alasan tak masuk akal nak tinggalkan pompuan untuk die ngorat pompuan lain. rupenye pompuan pun ada jugak and you are the best example i can give.



*ya ALLAH. sesungguhnya KAU lah yang memegang hati-hati kami. janganlah KAU bolak-balikkan hati kami. kekalkanlah ia di tempat dan jalan yang lurus. amiin.

*moga benda ni tak jadi kat diri ini. jaga diri fana. jaga hati juga. :)

No comments: