Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Sunday, October 3, 2010

syukur.

salam~

Syukur Alhamdu Lillah kerna dengan limpah kurniaNYA serta izinNYA aku dapat meneruskan hidupku ini. tanggal 3hb oktober merupakan ulang tahunku yang ke-20. sudah 20 tahun aku menumpang di dunia ciptaanMU ini. banyak yang telah ku pelajari. suka, duka, masam,manis dan pahit. kejayaan dan kegagalan. kegembiraan dan kesedihan. semuanya telah sebati dalam hidupku. aku bersyukur YA ALLAH kerna KAU memberiku peluang untuk merasai semuanya.

YA ALLAH YA TUHANKU.
Dengan ini, aku bermohon YA ALLAH. agar ENGKAU rahmati dan berkatilah kedua ibu bapaku. tanpa mereka, aku takkan berpeluang merasai nikmatMU. ENGKAU panjangkanlah umur mereka, murahkanlah rezeki mereka. KAU kurniakanlah kegembiraan dan kebahagiaan kepada mereka kerna senyuman mereka merupakan nadi hidupku.

YA ALLAH YA TUHANKU.
Setinggi-tinggi syukur ku ucapkan kepadaMU atas nikmat yang KAU berikan. acap kali aku lalai. acap kali aku lupa. ampunkan aku YA ALLAH. sesungguhnya aku hanyalah manusia yang sering kali lalai dengan nikmat dunia.


*terbitnya mentari penanda bermulanya hari yang baru. moga tahun yang baru ini memberiku banyak pengalaman dan pengajaran yang berguna. dan berubahlah ke arah kebaikan.*

No comments: