Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Tuesday, March 27, 2012

Buat kau yang sentiasa ada untuk aku.

assalamualaikum wbt.

Buat engkau yang memberi kata semangat tika aku rebah. Buat engkau yang menerbitkan senyuman di bibirku tika aku kecewa. Buat engkau yang menghiburkan hatiku tika aku walang.

SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE-21~
MOGA DIBERKATINYA SENTIASA.

Aku doakan moga engkau sentiasa berbahagia dengan hidupmu. Moga engkau bertemu dengan apa yang engkau cari. Dan moga engkau menemui kebahagiaan yang didambakan itu.



*Aku sayang gila ah mu nani! Nak handbag sebijik! Haha :P
**Btw, sori lambat wish. Huu


2 comments:

hunnyhanani said...

thanks love!
*hugs*

Farhana Aziz said...

no sweat syg!
*hugs and kisses*