Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Monday, August 31, 2009

...

ya ALLAH...
kenapa hati ini xmahu tenang ya ALLAH....
kenapa hati ini seolah2 trbeban ya ALLAH....
kenapa hati ini trse sgt berat ya ALLAH....
apakah yang aku perlu lakukan agar semua ini hilang....
ya ALLAH ya TUHANku...
hanya padaMU kuberserah...
hanya padaMU aku berlindung...
hanya padaMU aku meluahkan segalanya...
aku tidak berdaya ya ALLAH...
trse semua ini sgt berat ntuk aku tanggung....
aku mohon padaMU ya ALLAH...
KAU berikanlah kekuatan ntuk aku melalui semua ini ya ALLAH...
mungkin ini ujian ntukku....

No comments: