Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Wednesday, August 19, 2009

di ats dan di bawah

salam...
hidup ni xslaluny indah...
langit xslaluny cerah...

saya dah wat silap,so tanggung la sdr akibtny...
saya hilang sumting y ptg wat saya...
y saya xbley hidup tnpanya dl...
tp saya dh buktikn,da hmpir 3 bln saya hidup tnpanya...
n saya msih hidup ag skrg...
alhmdu lillah...nyawa saya msih pnjg...
so insyaALLAH saya akn hidup tnpanya...
insyaALLAH saya bley truskn hidup saya...
n saya xkn post pape ag sal nya di cni...
jika ini penghujungnya,biar la sumeny stakat ini sahaja...
usah dipnjg2kn ag...

ya ALLAH...
semoga aku kuat ntuk semua ini...
KAU kuatkanlah aku bg menghadapi semua ini...
tnpa bantuanMU aku lemah ya ALLAH...

**ntuk 'nya' itu,anda tetap ptg wat saya...tp mgkin saya da xlayak ntuk jd cm dl wat anda...tp bg saya,anda pernah mnjd org ptg wat saya n akn selamanya begitu...

No comments: