Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Friday, August 21, 2009

noktah.

salam...
maafkan saya...
saya mungkir jnji saya...
post ini msih tntg dia...

dia...
sumeny da berakhir...
pd hari ini...
pagi ini...
jam ini...
minit ini...
saat ini...
saya telah memutuskan...
tiada lagi kamu lm idup saya...
saya xmahu sakit ag...
cukup la...
dah,cukup...
da xsggp da...
luka ini trlalu dalam...
mgkin x akn sembuh sepenuhny...
biarlah...
saya lepaskan segala kenangan bersama kamu...
memories with u,are best 2 b forgotten...
dun ever come back 2 me again...
i dun want them back...
get the hell out of here!

so saat ini...
noktah...
.

No comments: