Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Sunday, August 23, 2009

grad2

salam...
ye,saya taw post ini agk lmbt kz da smggu peristiwa itu berlalu tp saya still nk post gk kz saya da jnji ngn org itu...hee
wuu...abg saya da grad...
nnt sape y nk teman saya mkn aiskrim ag...
sape y nk teman n tgk saya mkn nasi lemak kt tepi tasek ag....
nnt sape y nk teman saya jln2 ag...
nnt sape y nk stdi sme2 ngn saya,kierah n furqan...
nnt sape y nk bwk saya p pantai...
huu...
sgt sdey kz xtaw ble ag bley jmpe die...
time die dtg cni ntuk konvo ari 2 mmg sgt2 mnggunakan mase y ada dgn die...
huu...
xtaw ble ag bley spend mse ngn die cm2...
tp xpe...
wlau pape pn fana epi kz abg fana da grad...
n da keje...
nnt bley la bnje fana mkn aiskrim 1 tup ag kn2??
hee..=p


*wah,amk scroll ngn tun 2...hee*

**semoga maju jaya dlm hidup dan jge di kehidupan di cna....fana sgt2 menghargai saat2 abg pingu berada di sisi fana time2 fana sgt2 memerlukannya...saayang abg pingu!hee ^_^

No comments: