Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Monday, January 11, 2010

january 14th!

salam.
lately ni saya suke satu series ni.vampire diaries.tak tau la jugak pe yang best ngn cite ni tapi memang suke tgk series ni.mayb sbb plot cite die kot.sekarang ni baru season 1 episode 10.next episode will be aired on january 14th.lmbtnye..tak sabar rasenya nak tau sambungan episode 10 ari tu..


*the three main role in this series.*

**i'm off to utp tonight.my mum make a fuss about me going back there too early.sorry umi.kena balik awal.insyaALLAH time raya cina ni kakna balik ek...

3 comments:

ChE AtEn♥♥ said...

balik awl sgt.. huhu. ad pe kt utp?

eVy-D-YaNa said...

besa la tu...kalo balik awl ni mmg byk tol soal jwbnya...huuu~

pa2 pn...chaiyok pasni! prektis baek2!~~ :)

Farhana Aziz said...

che aten:fana de hse week..2 y blik awl sgt ni..then demo plak...

dyana:btul2..huu..insyaALLAH...tq dyana!=)