Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Wednesday, January 6, 2010

tag by tam =p

3 perkara yang ada dalam pale hotak sekarang.
*nak pi mandi!haha
*cepat la weyh abs donlod cite gerfield ni..nk kasi adek tgk hee
*er....da xde da kot

3 barang penting yang selalu di bawa bila keluar mana-mana sekalipun
*of korse la fon.kalo jadi pape senang nak kol sape2 kan?
*duit koz kadang2 kuar beli makanan kat kafe tak bawak purse pun
*bawak diri haha

3 rancangan series Inggeris terbaik yang dirasakan terbaik-kau-memang-da-bomb
*CSI!!!yes!kite memang same citarasa di sini tam.fana pun suke tengok CSI specially CSI:NY n CSI:Las Vegas tapi sekarang ni da xde da CSI:Las Vegas.huu
*Supernatural.sebab saya sgt suka Dean Winchester.haha
*House.sebab suka tgk Dr House tu sindir orang sana sini but still mantap lam sembuhkan sakit patient2 die

3 lagu yang selalu diputar-putar,tidak jemu dengar. (Saya putar,Halimmm!)
*Lenka - Trouble is a Friend.i like her way of singing =)
*Cascada - Everytime We Touch
*Lifehouse - Blind

3 filem yang langsung tak jemu menonton 88 kali sekali pun
*PS I Love You.cite ni memang terbaik ah!
*Syurga Cinta.haziq memang sangat comel hee
*er..ntahla..selalu tengok muvie sekali cukup

3 binatang yang dirasakan fobia,kalau boleh,pegi blah terus haiwan tersebut.
*cicak.yes,saya sangat tak suka cicak
*semut.kalo tengok semut mesti rasa cam nak bakar je haha
*okeh.kesimpulannya,saya tak suka haiwan perosak

3 barang yang dirasakan elok bagi untuk pasangan,bagi pasangan suka tahap gaban
*perfume kot.sbb dulu kalo pikir sal benda ape nak kasi dekat die mesti terpikir sal perfurme.
*something yang saya wat sendiri.mesti sweet kn?hee
*jam kot..ntahla..saya selalu mati akal kalo pikir sal hadiah untuk lelaki even untuk abh pun huu

3 program yang ada dalam pale hotak,untuk dilakukan secepat mungkin bersama kawan2
*nak shopping!haha
*and yes,nak pegi pantai la weyh.tolong la ade sape2 bawak saya p pantai..huu
*mana2 pun xkesah asalkan kawan2 sentiasa bersama saya.hee

3 bahagian badan lain jantina yang dirasakan menarik untuk ditatap
*alamak.susah la soklan ni..erm..jari kot..huu
*saya senang untuk tertarik pada lelaki yang berambut curly seperti ayah saya haha
*entahla..xley nak pikir da..huu

3 celebs yang mampu menjulingkan mata
*penn badgely.suke!
*jensen ackles.dat's why i love supernatural haha
*lisa surihani.die sangat sweet n sejuk mata memandang.kalo x xkan la umi pun suke die jugak.hee

3 perkara yang buat naik angin tahap cipan.Nasib baik tak melepas angin tu.
*apabila budak utp xgne signal time nk lintas kt mne2
*tenet yang amat sangat lembab
*ntahla..can't think of anything else

3 barang pelik yang ada dalam bilik
*lukisan animal n plant cell yang dilukis tme form 4 dl haha
*3 bijik lock yang besar gedabak.nak wat kunci ape ntah adk y sorang tuh
*da xde da kot.bnde2 len sume diperlukan hee

Sila tag lagi 10 orang.Harap mereka buat jugak la,sebab penulis penat kerah idea untuk soalan-soalan di atas.hahaha
• ainul!hee
• tam,nk tag ko blik bley x?hee
• cik kierah!rindu kamu weyh!
• sape ag 7 orang yang rase nak wat tag ni hee

3 comments:

Anon said...

haha.CSI n supernatural memang kau-tertarik-kau-memang-da-bomb la!haha

Farhana Aziz said...

yes!!saya setuju!

noorfurqan said...

sweet giler wat mcm ni..hehehhe..tag la sye jugk..ngee~