Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Friday, October 14, 2011

membebel di malam hari



assalamualaikum wbt.

Kadang-kadang bila tengok fb ni rasa nak tergelak pun ada. Kalo kat wall tu penuh ngan status pasal kawen la, relationship la, cinta la. Yela, sape tak nak kawen beb. Aku pun nak kawen. Dahla bercita-cita nak kawen awal. HAHA

Dulu time aku still in relationship aku takde la terpikir pun nak bother pasal diorang punya status tu. Tapi bila da sorang ni, bile baca status-status tu buat aku terpikir. Aku ni dah besar dah kot. Kalo kawen dah bole beranak kan. Kawan-kawan plak macam sibuk nak usha2 pasangan hidup. Aku pun sama la kan. hee

Sape la taknak kawen kan? Untuk aku pompuan, aku nak la ada lelaki yang bole jaga aku. Bole bimbing aku. Bole gitau aku bile aku da gemuk or da kurus ngan jujur. HAHA. But then, aku rasa macam umur 21 tahun ni awal lagi kot untuk aku involve balik ngan serious relationship. And kadang-kadang rasa macam bile da sampai waktu nak mintak tolong je umi abah carikan. Bile da jumpe, berkenan, kawen terus. Senang. HAHA. Best pe bercinta pas kawen. HAHA. Gatai gila aku. :P

Sekarang ni aku seronok ade ngan kawan-kawan. Pas abis study nak kerja dulu bagi umi, abah, adik-adik rasa duit hasil kerja kakak sulung diorang ni. Da sampai masa, ada jodoh kawen la kan. Takde kat dunia, kat sana insyaALLAH ada tapi kena la usaha baiki diri dulu. Nak dapat yang baik kena la jadi baik dulu ye tak?HAHA

Okay, serious aku da meraban benda pelik-pelik. Harus berhenti sebelum merepek lebih banyak benda lagi.


*okeh, ini seyes sangat comel~*

**da weng akibat makan perut kambing tadi. perut penuh tak leh tido. huu

No comments: