Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Friday, October 28, 2011

Hari ni putus.

Sebulan pastu aku dapat tau kau usha orang lain.

Sebulan lepas tu aku dapat tau kau dengan budak tu dah jadi.

Sebulan lepas tu ape lagi berita yang akan sampai?

Ah, dem!

*entry ni aku tak bagi salam sebab aku buat entri ni untuk aku mencarut. tapi dem je yang mampu keluar. ah, shhhht.

3 comments:

Ainul huda said...

insyaAllah ada org yg lg baek untuk awk..:)

Farhana Aziz said...
This comment has been removed by the author.
Farhana Aziz said...

tq~ dan saya dah jumpe orangnya. :)

dan moga awak kekal dengan shafik.

:)