Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Tuesday, November 5, 2013

Perangai rare hari ini.


assalamualaikum wbt.

Tadi baru perasan bila tengok sidebar blog yang tahun ni ada lapan blogpost je. Hahahaha. Lama sangat tinggal blog ni.

Hari ni cuti. Awal Muharam kan? Cuti-cuti pun aku bangun pukul empat pagi sebab period pain. Lepas tu terus tak boleh tidur. Sampai sekarang. Tadi ada cubaan nak lelap kejap sebab kepala macam penat. Tapi cubaan tidak berjaya. Haih.

Dahla tadi buat spagheti carbonara. Favouritelah jugak. Aku ni segala jenis spagheti aku telan. Makan dua, tiga suap perut tak boleh terima dah, terus letak tepi. Dua jam lepas tu baru habiskan dia punya sos je. Mee spagheti letak tepi. 

Tak pernah-pernah ni buat perangai gitu. Tak faham dengan diri sendiri. Tak pernah PMS yang takde selera makan yang teruk macam ni (bagi aku yang ada selera makan maha luas, hal ini tersangatlah ajaib). 

Nak cakap putus cinta, bila masa pulak bercintanya? 
Nak cakap jatuh cinta, ini mustahil. 
Nak cakap demam, badan tak panas. Larat je kemas-kemas bilik tadi. 

Haih, takpelah. Mana tahu Dia tarik selera makan ni boleh buat kurus seminggu dua. Mana tahu kan?

*aku tengah PMS yang agak rare. Jadinya terhasil lah entry entah pape ni. 

No comments: